Basisschool Vrijeschool Kleverpark is een vrijeschool in Haarlem-Noord

Steken tellen is
ook rekenen.

Dependance Vrije School De Lindeboom

Nieuwe locatie Vrije School De Lindeboom groeit! Bezoek onze eigen website www.vsdelindeboom.nl

Zoals u wellicht al heeft vernomen zijn we een aantal jaar geleden een dependance op een nieuwe locatie gestart. Dit alles is mede mogelijk gemaakt door een heel mooi ouderinitiatief. Wij zijn begonnen in een schoolgebouw aan de Korte Verspronckweg te Haarlem, vlakbij de locatie Vrije School Kleverpark. In Januari 2018 zijn we op het terrein verhuisd naar een nog mooiere plek. In September 2019 hebben we de grondsteen officieel in de aarde gelegd en gaat de school verder onder de naam: Vrije School De Lindeboom.

De Lindeboom bestaat momenteel uit drie kleuterklassen en een klas 1 t/m 6. Lees voor de achtergrond van ons onderwijs de schoolgids van de Vrije School Kleverpark. Voor praktische informatie verwijzen wij u naar de bijlage.

Aanmelden voor deze nieuwe locatie kan door contact op te nemen met de administratie van de Vrije School De Lindeboom op 06.51401826 of via info@vsdelindeboom.nl. Wij nodigen u dan uit op een informatie-uurtje.

Heeft u een brief van de gemeente gekregen over de aanmelding van uw 2,5-3 jarige? Dan geldt het Plaatsingsbeleid van de gemeente Haarlem. Meer informatie hierover vind u op www.naarschoolinhaarlem.nl of op deze website onder het kopje snelmenu/ centrale aanmeldingen.

Vrijeschool de Lindeboom in Haarlem-Noord